Vaarwel duikeiland

19 maart 2014 - Ko Tao, Thailand

Alhoewel ik tot morgen zei in mijn laatste blog liet het internet het nogal eens afweten, maar hier zijn we dan. Op de laatste dag op Koh Toa en na een paar fantastisch mooie duiken is het tijd om vaarwel te zeggen  Ko Toa is een prachtig klein eiland met prachtige resorts voor een zachte prijs. Veel mensen hier reizen alleen en voor mij maakt dat Ko Toa een van de betere plekken om in je eentje heen te gaan. Mensen heb ik hier ook genoeg ontmoet. Met een duitser heb ik met de scooter het hele eiland rondgescheurd en dat was het ook zeker waard. Vanaf de bergen kun je goed zien hoe klein dit eiland eigenlijk is. Vanavond ga ik de nachtboot en bus in op mijn reis naar het volgende eiland, ik verruil oost voor west en ik ga naar Ko Phi Phi. Een eiland bekend om zijn mooie stranden en hoge rotsen recht uit zee. Ook zeer bekend onder hollanders om hun zomer of wintervakantie te spenderen met cocktails en zonnebaden. Gelukkig is het geen vakantie dus als het goed is hebben de backpackers het overgenomen.  we gaan het zien. Ik beloof niet tot morgen, ik zeg gewoon: tot de volgende keer ;)

1. Pa:
    19 maart 2014
    Gaat wel lekker zo! Geniet er nog maar even van. Klinkt allemaal even leuk.