Ko Phi Phi

22 maart 2014 - Ko Phi Phi Don, Thailand

Zoals eerder vermeld zit ik op Ko Phi Phi. Bij aankomst viel meteen al 1 ding op. Geen motorvoertuigen, blijkbaar zijn die op Phi Phi niet toegestaan. Niet dat dat heel belangrijk is want zo groot is het eiland niet. Wat het eiland wel is, is megadruk en gezellig. Ik deel mijn kamer samen met een duitser die ik op Ko Toa heb ontmoet, drukt de prijs een beetje en het is gezellig. Op dag 2 besloten we een dagtour rond het eiland te nemen, iets wat veel mensen ons aanraadden. Dus op naar de boot en van 10 uur sochtends tot zonsondergang spenderen wij onze dag. Een goed
Plan was het zeker, de boot ging langs de mooiste plekjes die je ook op ansichtkaarten ziet en we hadden ruim de tijd om te zwemmen, snorkelen of kayaken. Op ds boot 3 meiden ontmoet uit Amerika en daarmee gedinerd en de clubs aan het strand bezocht. Een mooi eiland is het zeker. Zeker als je het bekijkt vanaf de berg merk je pas wat voor klein stipje in de oceaan het is. Vanavond is het tijd om de zonsondergang te bekijken en op tijd te gaan slapen want morgen wordt het klimmen geblazen. Ohja, ik heb ook nog even aan wat thaiboxing gedaan in een bar met een boksring. Heel leuk opzich beetje jammer alleen dat mijn tegenstander uit oekraine kwam en aan kickboksen deed maar ik leef nog en ben geheel intact ( ja mam, er was genoeg beschermende kleding). Ik zie dat et goede weer in nederland ook komt en dat is mooi, want mijn laatste week hier gaat nu ook alweeer in. Tot ziens